هديه اي ازطرف خدا

تعیین جنسیت نی نی جونم

1391/12/2 19:10
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم.....

شاید من به زیبایی قلم باباییت ننویسم...ولی با احساس مادرانم خواهم نوشت.......

7/8/91 من و مامان بزرگت با هم رفتیم مطب دکتر که دیگه جنسیت تو فینگیلی مامان را مشخص کنه چون 

6 ماهت بود دیگه ولی دکتر تو را فقط سونوگرافی کرد که بببینه تو شکم مامانی چه کارا می کنینیشخند

خلاصه ما را به دکتر متخصص سونوگرافی واسه تعیین جنسیت ارجاع داد...توی دفترچه هم نوشت واسه 

سلامت جنین که من یه خورده استرس گرفتم....چون دکتر گفت آب دورشما زیاده...خوب شنا می کردیاخنده

خلاصه از دکتر آمدیم بیرون...مامان جون داشتند رانندگی می کردن و من هم داشتم  نگاه 

می کردم توی دفترچه دکتر چی نوشته که چشمم افتاد به سلامت جنین و مامان هم در حین رانندگی 

یادشون رفت پشت فرمون هستند در میان خیابان فرخی تصادف کردیم که زدیم به یه ماشین و هیچ

کدام از راننده ها گواهی نامه نداشتند و همان جا ختم به خیر کردند که پلیس نیاید ولی تا چند وقت 

چون مقصر ما بودیم می آمدن برای خسارت...جلوی ماشین مامانی داغون شدنیشخند

عصر من و مامانی و خاله جونت رفتیم دنبال دکتر سونو که با خوش زبونی خاله جونت قربونش برم

جور شد همون شب بریم واسه تعیین جنسیت و بعدش بقیه رفتند و بابایی آمد....تازه حسنی خانم

 

دختر خاله گلت هم با شیرین زبونی تو مطب همه را جذب کرده بودنیشخند

ساعت 8 شب مشخص شد نی نی گل من پسملهماچ

 

تازه خدا را شکر سالم سالم بودی و وزنت 589 گرم بودو 23 هفتت یود فدات شمماچماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فائزه
5 اسفند 91 7:22
سلاممممممممممم ابجي خانوم زرنگ شديا وبلاگ اپ مي كني يادش بخير عجب روزي بود پس بگو چرا تصادف كردين من نمي دونستم پس بگو همش تقصيردكتربوده با اين نوشتنش گل پسري نازنازي من چطوره اقه دلم تنگ شدههههههههههههههه دوروزه نديدمش براي احتياط واجب هم شده تا وقتي كاملا خوب نشدم نمي ام پيشش ولي دلم يتا ذرك شده چه كاركنم قربون ژست مردونه اش برم من همش نگاه عكساش مي كنم وقربون صدقه اش ميرم خداييش خيلي آقاهه خيلي ماهه اي جانمممممممممم خاله ديه غش كردپس افتاد
مامان ماهان
9 اسفند 91 23:28
سلام فاءقه خانم.قدم نورسیده مبارک.ایشالله که درپناه حق و زیر سایه ائمه اطهار و در کنار خونواده مهربونش باشه.ایشالله عمر باعزت داشته باشه و همیشه مایه افتخار عزیزانش باشه.آمین.
از طرف من ایرمان نازنین رو ببوس عزیزم.


سلام...با سپاس فراوان از شما
حتما...متشکر از لطف شما